Chodící (ne)funkční billboardy

Že není nic horšího než špatné tetování? Nevěřte tomu! Mnohem horší je být živým chodícím billboardem nějaké již dávno zaniklé firmy! Případů, kdy se lidé nechali za úplatu potetovat pro reklamní účely je již poměrně dost. S tím se samozřejmě objevují i firmy, které už neexistují.

Co je k tomu vede?

Prvotně je to téměř vždy nedostatek financí a jejich momentální náhlá a nutná potřeba. A nemusí to vždy být jen ryze pro ně. Mnohdy se k tomuto dost spornému kroku rozhodnou při zadlužení rodiny, dětí, nebo pokrytí nákladů léčby blízké osoby… O to je to smutnější, protože nefunkční zboží a produkty můžete jednoduše zmačkat a vyhodit, oni však svoji potetovanou kůži ne…

lidske_bilboardy_1

Takovéto lidské chodící (ne) funkční billboardy jsou důsledkem ve své době originálních marketingových výstřelků některých společností. Ty nabízely za vytetování jejich loga, názvu, nebo třeba jen sloganu, na dobře viditelném místě na těle, dost velké sumy.

Budou i u nás?

Tento trend v Česku není až tak rozšířen, i když samotné tetování (k potěše mnohých a odporu jiných), si razí cestu mezi člověčenstvo stále úspěšněji, snáze a lépe. V zahraničí (a nejen USA) je však fenomén lidských billboardů hodně rozšířen. A tak tam v ulicích potkáte nemálo „statečných“, kteří nosí na čele, záhlaví, rukách, zádech i obličeji odkazy na webhostingy, reklamy na kasina, loga firem či jejich slogany…

lidske_bilboardy_2

A sama tato reklama často přežila společnosti, jež dnes už neexistují..