Chodící reklama

Pro někoho je možná nepochopitelné, že se někdo nechá potetovat z jiné iniciativy než estetické. Existují i případy kdy byly lidé tetováni nedobrovolně, ale to není tento případ, alespoň ne doslova. Karolyne Smith je žena, která pochází z chudých poměrů, nežije sice na ulici, ale pokud se musíte sama starat o syna, domácnost a ještě k tomu pracovat, nemáte to zrovna jednoduché. Karolyne je všehoschopná matka a pro svého syna jak sama tvrdí, udělá cokoli, to ji určitě nemůžeme upřít.

Karolyne se nechala zlákat na reklamu s online casinem Golden Palace. Reklama za 10 000 dolarů není špatná věc, ovšem pokud reklamní plochou není vaše čelo na kterém je vytetovaná webová adresa casina. Šílená nebo chcete-li spíše zoufalá matka celých 10 000 věnovala svému synovi na jeho studia.

Kari Smith (30) prodala neobvyklou reklamní plochu na internetové aukční síni eBay, zmíněné peníze věnovala svému synovi (11) na soukromé vzdělání.
Udělala bych pro něj cokoli, tohle je pro mě maličkost,“ řiká. „Je to malé obětování k vytvoření lepší budoucnosti pro mého syna„.
Spousta jiných lidí si myslí že jsem udělala hloupost. Pro mě je 10 000$ jako pro někoho milion dolarů. Žiju jenom jednou a udělala jsem to pro svého syna,“ sděluje Kari.

Tatér Don Brouse tetoval internetovou adresu na Karinino čelo téměř 7 hodin. Otázkou na závěr zůstává, zda se budoucí spolužáci jejího syna, nebudou vysmívat jeho matce jak je hloupá.

 

Reklama na čele